SUPPORT

TECHNISCH SUPPORT

INLOGGEN

Ga naar https://training.eefvanopdorp.nl/ en log daar in met je gebruikersnaam (je mailadres) en je wachtwoord.
Bij je aanmelding heb je een bevestigingsmail ontvangen met daarin je inloggegevens.

Heb je je inloggegevens niet meer?
Ga dan toch naar https://training.eefvanopdorp.nl/ en klik op ‘wachtwoord vergeten’.
Vul daar het e-mailadres in waarmee je je hebt aangemeld. Je ontvangt dan een e-mail met afzender WordPress. In die mail staat een link waarmee je zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen. (Let op: WordPress wordt wel eens als spam gezien, dus check ook je spambox/reclamefolder even).

Lukt het inloggen niet?
Heb je wel inloggegevens, maar lukt het je toch niet om in te loggen? Dan kan het zijn dat de browser waarmee je probeert in te loggen een oude instelling onthoudt. Vaak lost het probleem op als je de ‘cache’ (het geheugen) van je browser leegt/wist. Dit doe je bij Instellingen. Per browser verschilt het, maar zoek even naar ‘cache/cookies/geheugen wissen’.

Na het inloggen
Na het inloggen ‘land’ je op een overzichtspagina (het dashboard). Daar kun je kiezen naar welk online programma je wil gaan.
Ieder programma heeft een ‘startpagina’.
Wil je helemaal terug naar het begin? Klik dan op Dashboard en je komt altijd weer terug bij het begin, het overzicht met alle trainingen.

“Je hebt nog geen toegang”
Kom je op een pagina waar je deze melding ziet? Dan is dit wellicht een pagina waar je nog geen toegang toe hebt, of je bent toch nog niet ingelogd. Controleer in dat geval dus altijd even of je wel goed ingelogd bent. Twijfel je daarover? Klik dan op ‘Uitloggen’ in de menubalk of op deze link: Uitloggen. En log daarna even helemaal opnieuw in.

Uitloggen
Om zeker te zijn dat je de volgende keer geen problemen hebt met inloggen raad ik je aan om na iedere sessie uit te loggen.
Dit doe je door bovenin de menubalk te klikken op ‘uitloggen’.

Belangrijke extra tip
Loop je tegen technische problemen aan, kijk dan ook eens of het misschien wel lukt als je het met een ander apparaat probeert.
Probeer je het met je smartphone en lukt dat niet? Probeer dan of het wel lukt als je het met een tablet of laptop probeert.

OM DE TRAINING TE KUNNEN VOLGEN

Je laptop, tablet of smartphone
Zorg ervoor dat het apparaat dat je gebruikt is geüpdatet en is voorzien van de nieuwste versies van apps en programma’s.

Internetverbinding
Om te kunnen inloggen dien je te beschikken over internet of wifi.

Contact

Heb je een vraag? Stuur dan een bericht via de contactpagina.
Mocht er toch nog iets van technische aard niet lukken of niet werken, stuur dan een mail naar de afdeling Support:
info@eefvanopdorp.nl